Najprej moram cenjenega bralca poučiti, da pot ni bila mišljena kot ogled znamenitosti (na pol podrtih zelo starih zidov z neverjetno zgodbo), ampak je moški del ekipe iskal ostanke nekdanje skupne Jugoslavije, ženski pa je šel preverjat mite o Bosni.
Nekoč, neke nedelje, ko so ptički žvrgoleli, ko so bili moški še moški in majhna puhasta bitja iz Alpha Centauri majhna puhasta bitja iz Alpha Centauri, se nam je ponudila »first minute« ponudba za ogled tovarn Ducati, Ferrari in Lamborghini.
To je bila najina druga pot z motorjem, prav tako po Balkanu – s to razliko, da sva avgusta 2013 šla po Hrvaški, Črni gori, Albaniji v Makedonijo na Ohridsko jezero.
Že ko sva načrtovala letošnje motoristično potovanje po Švici, sva vedela, v kakšno državo greva, da slovi po urejenosti, redu, delavnosti, in ker je...
Tokrat sva se odločila za vožnjo po Z Nemčiji, Belgiji, Luksemburgu, do Bodenskega jezera v Švici in Innsbrucka, kjer se je najin potovalni dopust zaključil, saj naju je po tem čakala samo še vožnja do doma.
Aprilio Tuono 1000 so javnosti prvič predstavili leta 2002, ko so pri italijanskem podjetju slekli svoj superšportni model RSV 1000 R. Tri leta kasneje mu Apriliini možje namenijo prenovo, kar je bilo po prenovitvi športnika RSV 1000 R pričakovano.
Pod rit smo jo porinili dvema popolnoma različnima voznikoma – izkušenemu vozniku endur in občasnemu offroadarju ter vozniku, ki je na veliko potovalno enduro sedel prvič v življenju.