Novembra 2011 sem ga prvič videl na salonu v Milanu. Že takrat je bil opremljen s čudovitim izpuhom iz Ivančne. Se pravi, da so bavarci že imeli končni izdelek, ki pa jih je začel malo hecat. Kaj je vzrok za tako zamudo pri lansiranju niti ni pomembno. Važno je, da je izdelek pripravljen za uporabo. Naredili so zelo dober maksi skuter.

Podobno kot pri modelu S1000RR, so tudi pri C600 začeli iz nič. Seveda imajo pri BMW-ju pravo znanje, da izdelajo motocikel ali skuter. Vendar teorija nikoli ni isto kot praksa. Tako je agregat plod sodelovanja z “vzhodom”. S kom pa, tam je namreč trg skuterjev največji. Za 647-kubični vrstni dvovaljnik ne bi mogel reči, da je revolucionaren. Za 45 kilovatov ni dosežek, ki bi za točilnim pultom dosegal pretirane simpatije. Pa vendar se v uporabi izkaže kot pravšnji. Brez težav zmore slediti še tako hitremu mestnemu tempu, kot tudi tempu na avtocestah. Še več, na avtocestnem klancu od Vrhnike proti Logatcu bo polno naložen brez težav presegel 160 kilometrov na uro.

BMW C600 Sport

Ni pa najbolj varčen. BMW-jev 800-kubični dvovaljnik bo v povprečju porabil liter ali dva manj, pri tem pa razvil večjo moč. Povsem nov je seveda tudi okvir skuterja. Kombinacija jeklenih cevi in aluminijastih delov ne dovoljuje zvijanja, značilnega za skuterje. Da lega na cesti ostaja suverena, pripomore tudi kvaliteno vzmetenje, zadnjemu amortizerju pa lahko tudi nastavimo prednapetost vzmeti. Vendar ta, nastavljen na srednjo vrednost, svoje delo opravlja odlično v vseh pogojih. Malenkost pretrdo je vzmetenje le pri vožnji čez kratke grbine, vendar pri gibu 115 mm čudežev ne gre pričakovati. Zavore, podprte s sistemom ABS, delujejo brezhibno in suvereno ustavljajo 250 kilogramov težak skuter. Prednja zavora ne zagrabi prehitro, kar je za segment skuterjev pravilno. Pnevmatike so 15-palčne, in če ne bi preizkusil, zares ne bi mislil, da se s tako malimi pnevmatikami C600 pri višjih hitrostih pelje tako mirno kot se.

Zdrs zadnjega kolesa prepreči sistem TC.

Glede ciklistike resnično ne najdem slabe besede. Vendar pa skuter postane zares uporaben šele, ko nanj navesimo prave plastike z dovolj velikimi predalčki za shranjevanje drobnarij in primerno zaščito pred vetrom. Pod sedež lahko spravim dve integralni čeladi. Zadnji del prostora pod sedežem, sistem Flexcase, je raztegljiv in mora biti med vožnjo zaprt. Pred seboj imam dva predalčka za shranjevanje drobnarij, ki pa se žal ne zakleneta. Prostora za voznika in sopotnika je več kot dovolj, tudi za tiste največje. Sedež je kompakten in dokaj širok. Prostor za voznikove noge je dobro odmerjen, gumijaste podloge v kombinaciji z aluminijem pa preprečujejo drsenje čevljev. Tudi sopotnik bo imel prostora v izobilju. Vetrobran je nastavljiv v treh pozicijah, vendar pa bo tudi najvišja nastavitev malenkost prenizka za tiste nad 180 cm višine. Zaščita pred vetrom je zadovoljiva, malenkost pa so na udaru vetra kolena. Ko se približam hitrosti 170 km/h mi začne veter rahlo pihat v hrbet. Podobno kot na modelu K1600 GTL.

S tem ima C600 Sport že vse kvalitete, da mu lahko rečem zmogljiv in uporaben maksi skuter. Vendar se tu ne konča. BMW je namreč vanj vgradil cel kup uporabne opreme. Žal nekaj le za doplačilo. Smerokazi se bodo sami ugasnili če na to pozabim, gretje ročk in sedeža imata poleg dveh stopenj tudi pametno, samodejno stopnjo, ki greje ravno prav. Potovalni računalnik mi kaže trenutno in povprečno porabo, kot tudi povprečno hitrost. V vsakem trenutku vem kakšen pritisk je v pnevmatikah, in če ta nenadoma pade mi znak na armaturni plošči to sporoči. Sporoča mi tudi nevarnost poledice in seveda temperaturo zraka v okolici. Nad mojim stiskanjem zavornih ročic bedi odličen ABS sistem.

Zdrs zadnjega kolesa prepreči sistem TC. Ta pa ima žal neko svojo pamet. Tako ob ostrem speljevanju iz mirovanja ne deluje in pusti kolesu vrtenje. Če pa se le počasi pripeljem do drseče podlage in polno odprem plin pa opravi svojo funkcijo kot je treba. Ostro speljevanje na kakem mokrem, drsečem prehodu za pešce bi se znalo končati s počeno plastiko. Vsekakor me sredinsko stojalo niti slučajno ne moti, aktivacija ročne zavore le z odpiranjem stranskega stojala pa je zelo priročen sistem, ker včasih pozabim, da skuter ne ostane v prestavi, ko ga ugasnem.

Ročno nastavljiv vetrobran, bi lahko bil nekoliko bolj kompakten.

BMW C600 Sport je vsekakor najboljši maksi skuter kar sem jih vozil. Saj tudi mora biti, tja BMW namreč cilja. Na sam vrh. Mu je uspelo? Vsekakor ga bo velika večina postavila na vrh, a kljub temu  ni “best-buy”. Brez razmišljanja bi v primeru želje po maksi skuterju kupil Hondo.

Pod sedež lahko spravim dve integralni čeladi. Zadnji del prostora pod sedežem, sistem Flexcase, je raztegljiv in mora biti med vožnjo zaprt.
Da lega na cesti ostaja suverena pripomore tudi kvaliteno vzmetenje, zadnjemu amortizerju pa lahko tudi nastavimo prednapetost vzmeti.

BMW je v segment maksi skuterjev štartal odločno in ambiciozno. Lepo oblikovan in zares bogato opremljen C600 Sport je prvi od dveh BMW-jevih maksi skuterjev, ki sta na voljo kupcem. Cena resda ni nizka, vendar za plačani znesek dobimo več, kot bi si pred letom ali dvemi upali pomisliti, da je v tem segmentu sploh možno. C600 Sport je uporaben in kvaliteten izdelek, značka pa mu bo vsekakor v pomoč pri prebijanju na trg. Malenkost manj kot 12.000 evrov za kompletno opremljen C600 Sport nikakor ni malo, vendar tudi ponuja veliko. In je seveda BMW. Nekaterim to pomeni vse, drugim nič.

Cena osnovnega modela: 10.850 evrov

OCENA
Vozne lastnosti
Paket opreme
Felx-case
Zavorni sistem z ABS-om
Poraba
"Čudno" delovanje sistema TC
Za pikolovce: Občutljiva stikala na ročicah krmila.
Prejšnji članekTest: Honda CRF250L
Naslednji članekPredstavitev: Vespa 946
Nekoč zaprisežen ljubitelj japonskih motociklov, danes prisega na vse kar "dovolj gre". Bencinski zasvojenec, ljubitelj klasike v nastajanju. Drgnilec kolen, ki ceni udobje in evropsko eksotiko. Na skrivaj ga zaradi priročnosti zamika skuter. Ne mara cincanja, obotavljanja in površnosti. Meni, da ja osnovna vrlina vsakega motociklista poznavanje mej lastnega znanja in sposobnosti – preseganje teh na cesti pa nevarna neumnost. Pred prihodom v ekipo Motosveta je izkušnje nabiral tudi v sklopu domačih tiskanih motociklističnih medijev.
vozili-smo-bmw-c600-sportNovembra 2011 sem ga prvič videl na salonu v Milanu. Že takrat je bil opremljen s čudovitim izpuhom iz Ivančne. Se pravi, da so bavarci že imeli končni izdelek, ki pa jih je začel malo hecat. Kaj je vzrok za tako zamudo pri lansiranju...

77 KOMENTARJI

  1. Nič novega, novinar je očitno plačan da ga hvali …
    Model je pa seveda isti kot pred meseci, potem je do sedaj vse utihnilo ker so imeli baje en kup težav, ki so jih do sedaj odpravljali – in danes zopet sama hvala.

  2. mene predvsem moti razmišljanje novinarja… Stavek: “Kaj je vzrok za zamudo pri lansiranju ni pomembno…” se mi zdi nesprejemljiv. Ravno to je tisto kar nas zanima. To je še kako pomembno, še posebno za nekoga, ki je morda potencialni kupec tega izdelka. Vse ostalo o tem motorju je bilo žw 100X povedano ob različnih testih. Čakam tistega “pravega” novinarja, ki bo raziskal, kaj je bilo zares narobe!!!
    p.s.
    Motosvetovci…dajte se no malo bolj potrudit. Testiranje motorjev zahteva več, kot le to, da se z motorjem naokrog voziš. Lahko bi tale scooter vsaj malce oprali in obrisali. Prašen, blaten in umazan motor ste fotografirali.

  3. Brez zamere, sam tako težko je gledat takšen video, v katerem predstavlja vozilo nek moški, ki hoče delovat tako zelo kul in saj ne samo pri njem, da me moti govorica, tudi ostali tako govorijo (bolj po ljubljansko) in včasih se mi zdi, da govorijo kitajsko :(((
    A se res ne da posnet nek film, kjer bi bolj po domače povedali…

  4. @T-boxer normalno da je vodotesen..@corser men okvir ni poču, a ni bolš da je zrihtan kot da voziš nekaj švasat naknadno kot pri jurja gixerju par let nazaj?..@Snecer treba je nakak zaslužit za novga BMW-ja a ne..@INSTRUCTOR predlagam ti da še enkrat prebereš ali naj ti citate skopiram?..@Fazer03 cena je kakršna je, kot je tudi cena kile kruha kakršna je..@trobenta men se pa prov ne zdi važn zakaj, če zadeva zdaj funkcionira, ker noben ni nikol v prvo zadel vsega prav..@JANUSKA če bi se trudil po vaše govort bi bilo čudno, in me zanima katera poročila ti gledaš na TV-ju da so ti “domača”..@Cufa kdaj je Dex govoru po gorenjsko?

  5. Mater ste cepidlakasti, tečnobe forumaške. SKUTER je prašen, ker je bil na testni vožnji. Presnete tečnobe zoprne!! Pa se javite, da boste prišli skuter na vsake 2 m spucat pa pobrisat KURČEV PRAHEC z njega. GULAZEN! Kar se pa tiče govorice, draga motoristka, da nebi slučajno kako s tvoje strani poslušal o govoru… gwrta pač drgače goworte…

  6. Sej sem vedela, da bom mački stopila na rep. Mi je bilo jasno. Saj sem šla potem video gledat še enkrat in mi je bilo že lažje razumet. Sem pa tudi vedela, da boste nergali glede moje Koroščine (a je slučajno tu kje prisotna? ) Nisem ravno mislila, ko sem izjavila bolj po domače, da mora govoriti koroško, štajersko… pač pa malo bolj lahkotno v izgovorjavi, tako da beseda lepo steče in je čista za slišat. Pač taki kot sem jaz, moramo imeti pred sabo članek, da preberemo kar nismo takoj razumeli 🙂
    Poročila zelo malo gledam, ker me je groza nad stvarmi, ki se dogajajo pri nas v SLO. Jih pa nimam problem razumet ! Imam pa problem zvečer zaspat, če jih že gledam.
    Se pa opravičujem, da sem celo javno koga prizadela. Načeloma nisem tako nesramna. Verjetno mi je že dolgo ležalo to na jeziku, pa je danes v nepravem momentu skočilo na plan 🙁 pa tudi ne najslabšemu govorcu.
    Pa še to, sama nebi mogla nastopat ne na radio, televiziji, odru… ker imam tremo in večkrat tudi ne moram izustit besede 🙂 s treningom se seveda izboljšam… Tako da pohvale vsem tistim, ki to obvladate !!!

  7. ” … cena je kakršna je, kot je tudi cena kile kruha kakršna je …” – ali povedano še drugače: (sposodim si stavek iz testa o novem Miniju (BMW last!): BMW je pa ceno za ta novi model nastavil zelo samozavestno – ali povedano drugače in brez mašnice: drag je ko svija ali pa: precenjen je ali pa: ni vreden tega denarja ali pa … Sedaj pa počakajmo, da še Ducati predstavi en svoj uber skuter, pa potem še Bimota, pa Benelli, Triumph in še morda še MV Agusta in imamo uber kasto med skuterji.
    In napišem še enkrat: za mene ni skuterja, ki bi bil nov vreden 10.000 €.

  8. Pokali so okvirji, saj to je sedaj že javna skrivnost.
    Da bi dal 12 jurjev za korejski izdelek z BMW značko, heh,… pa drugače vozim bmwja…za tak denar dobiš že zelo dober motocikel.
    Za statiko se res motor vedno očisti, to je ABC avtomoto novinarstva.

  9. Pa saj je novinar napisal, da bi kupil Hondo, kaj zdaj jokate, da je to plačana reklama za BMW?
    Pri biciklizmu so že davno vsi sprejeli, da so karbonski okvirji narejeni na Tajvanu in potem v celotno kolo sestavljeni v Italiji, Ameriki, Nemčiji ali kjerkoli že. Pač naredijo boljši in cenejši okvir in zato ga tam naročajo. Isto je pri motorju za skuter. Če dela, me nič en moti, da je narejen tam. Kaj pa japonski motorji, jim nič ne očitamo, da so narejeni na daljnem vzhodu?

  10. motolever: seveda ni nič narobe, da je velika večina tega bmwja tajvanska; nasprotno, verjetno bo tako celo kvalitetnejši. Tistim, ki nismo zatrapani v propeler, se samo malo smešno zdi, da bo (in seveda bo!) folk z veseljem preplačal ta izdelek za 30 %, samo da bo prišel do svete značke…

  11. Zadevo razumem nekako takole: simpatičen voznik (za moje pojme svoje narečje dovolj spretno združuje z zadovoljivo rabo maternega jezika) mi je jasno povedal, kako nimam osnovnih šans, da bi to zadevo z lahkoto uporabljala. Ne premorem dovolj moči, da bi obvladala 250 kg skuter in bi imela težave, če bi ga kupila za kratke opravke po mestu. Poleg ostalega je motorček silno uporaben namesto cekra za na trg, ampak to bi hudo podražilo transfer zelenjave, kajti vse udobne pritikline je treba ob pretirano visoki ceni osnovnega modela še dodatno plačati. Prav tako mi je povedal, da bi ob hitrem speljevanju morala obvladati zdrs zadnjega kolesa, kar bi bilo moteče, če bi slučajno spadala med manj spretne. Pa mogoče bi me bolela kolena – ziher bi me, saj nimam več 25 let. No, meni je gospod, ki brez dvoma obvlada zadevo povedal, da tole ni zame, zato si tega križanca med maksi skuterjem in motorjem definitivno ne bom kupila.

  12. Drgač sm vozu Hondo, in sm ugotovu, da tele 600-700 ccm verzije skuterjev niso zame! To je težko k svina in čist neokretno, pa še pije povrh. Edina prednost je, da gre bolj kot kaka manjša verzija(300ccm). TKo da jz ostajam na 300ki za zdj.

  13. Moram rečt da sem si skuter kot potencialni kupec dobro ogledal in pretipal žal ga še nisem uspel preizkusiti. Me pa moti nekaj stvari, ki so bile povedane oz. napisane v tem testu: najbolj me moti stavek kjer avtor pove da so plastike ki jih je na skuterju veliko zelo kvalitetne, po tem kar sem jaz videl je T Max katerega si trenutno lastim leta pred tem, sami detajli in končna izdelava sta pri T Max-u vrhunski, plastike pri BMW-ju izgledajo slabo in zelo “tanke”, vratca predalčkov bolje da ne uporabljaš preveč ker so zelo ceneni, tudi material sedeža je malce cenen, nogavnice za sopotnika so videti zelo nekvalitetne in tudi njihova namestitev ne pritegne ravno najboljših pogledov, ima skuter nekaj dobrih rešitev, ta flex case je zelo zanimiv, sama oblika je super vsa tehnološka čuda so na videz zanimiva, prav tako se je avtor zmotil ko je napisal da predalčki pred voznikom ni možno zaklenit, namreč levi predalček se zaklene ob zaklepu krmila, ker sem malo fotograf me seveda zelo motijo slike oz. umazanost motorja na njih. Ne bom rekel tako kot je nekdo tu že napisal da pri tem skuterju plačaš samo znak, ker ga nisem imel možnosti preizkusiti, amapak po videnem je pa ta trditev kar točna.
    Kar se tiče Integrinega super menjalnika me ni ravno prepričal sploh ne s svojim grobim pretikanjem v nižjo prestavo med vožnjo.
    Tako da zaenkrat dokler ne preizkusim tega BMW-ja ostaja vsaj zame T Max best buy v tej kategoriji skuterejv.

  14. Pa še to, nekateri opažam da primerjate ta in podobne skuterje z raznimi x-maxi in podobnimi 300ccm zadevami tudi tak skuter si lastim in sicer Kymco People S 300i, ampak tega se ne da ravno primerjat, vzmetenje, ciklistika, agregat in njegovo delovanje, to so tukaj poglavje zase, tudi kar se okretnosti tiče so vsi tile sport maxiji honda, yamaha in sedaj bmw precej bolj okretni od večine 300ccm.

  15. Jaz osebno sem vozil Hondo Integro in niti blizu ne pride X-maxu kar se tiče okretnosti . Krava ima višje težišče, pa še težja je, da o rajdnem krogu ne govorimo. Na testni vožnji, mi je dvakrat skoraj padel po tleh, ko sem se muzal med ovirami pri skoraj nični hitrosti.

  16. Motolover. Nisem raziskovalni novinar, zato ne morem. Zato pa pišem tu in upam, da jih nekdo poda… Nekdo od novinarjev, ki to berejo. Vsi (tudi tukaj!) pišejo le, da je bila zamuda pri lansiranju. Tukaj novinar celo piše, da niti ni važno. O pa še kako je!

  17. Kolikor sem jaz na tekočem naj ne bi bili problem okvirji motorjev ampak pogon oz. veriga, ki je v tem pogonskem sklopu naj bi se preveč zamastila in potem se je ta mast nabirala v pokrovu in je vse ven teklo toliko jaz cem glede tega.

  18. Ti si avtor članka? Zanimivo bi bilo dobiti uraden odgovor bmwja na vprašanje: ali je res za zamudo pri dobavi (ne prodaji, ker veliko skuterjev je bilo že vplačanih!!) krivo pokanje okvirja in če ne, kaj je bil vzrok? Tisto kar pišeš naprej o hibi ne razumem…. Ne vem točno kakšna je politika motosveta pri objavi takih člankov a glede na to, da je Bmw še skoraj edini, ki nosi denar trgovcem s prodajo motociklov in je posledičnno s tem na voljo tudi nekaj denarja za oglase…. Skratka. Medij si mora pridobiti kredibilnost med bralci z vrtanjem v srce zgodbe ne s PRom….

  19. Kako točno naj bi dobil tebi všečen odgovor proizvajalca, če je bila uradna izjava, da proizvodnja zamuja zaradi dobave delov?
    Pisal proizvajalcu? Kaj potem, ko bo odgovor samo: “uradna izjava o težavi je bila podana v PR-u.”

  20. Če veste, da se o težavi dobave “ne govori” potem je za resen medij in novinarje to znak, da se zadevo razišče oz povpraša. Saj ne verjamete najbrž vsega, kar PR mašinerija proizvede ali pač? Močno si želim, da ne razmišljate tako. Moja “govorica” o pokanju okvirjev ni izza šanka a žal tudi nimam dokazov (kako pa naj jih dobim?!). Na vprašanje medija pa se bo moral proizvajalec oz prodajalec odzvati. Ne se zdaj zapičit v kritiko pisanja, raje se zakopljite v “govorice” in jih preverite….

  21. Uradni BMW-jev odgovor oz. odgovor uvoznika je bil kot je že nekdo omenil dobava sestavnih delov in kot sem prej napisal pogonski sklop. Neuradno se je pojavljalo cel kup enih stvari od tega pokanja okvirjev, do tega da so bili tisti novinarji, ki so imeli možnost sprobat predserijske modele zelo nezadovoljni s sestavo in izbranimi materiali plastike, moram rečt da so bili ti predserijski res bolj bogi, jaz sem ga gledal aprila v Muenchnu in je bila končna izdelava precej slabša od te sedanje, spremenili so tudi sprednji vetrobran v primerjavi s predserijskim ta naj bi bil prej premajhen, ta sedaj pa vsaj meni na pogled deluje čudno, obljubljajo pa za drugo leto še več dodatne opreme.

  22. Saj se je odzval. Podal je uradno izjavo. Če nične “od znotraj” nima želje po razčiščevanju, potem pravi razlog ne bo prišel na plan. ever. Če jo ima – željo namreč, jo bo najbrž podal svetovnemu mediju z renomejem kot je recimo MCN.

  23. Seveda je podal uradno izjavo… Logično……. Pa ja ne ne verjamete, da je dobava sestavnih delov leta 2012 problem za giganta, kot je Bmw!? Skuterji so bili v salonih a jih niso smeli prodajati!! In to na začetku motosezone!!!! Kje je tu probem dobave sestavnih delov, če je pa končni izdelek v salonu?? Mater, sem razočaran nad takimi odgovori… Res. Drugo kar me razočara pa je ta tipična slo majhnost:”če ima željo, bo to podal svetovnemu mediju”. Prvič: oni hočejo le eno in to je tisto, kar forsira njihova PR služba. Torej nimajo želje po tem, da rečejo: ja šparamo in imamo za en kurc materiale… Drugič: smo leta 2012 in smo na www, sreča za nas, ki nam je mar, da obstajajo tudi forumi/komentarji. Tako nas razni uradni odgovori in PRji ne morejo peljati žejne čez vodo. Vprašanje je, kaj je svetovni medij? Mogoče pa postanete to tudi vi, če vam uspe zvrtati to zgodbo (in seveda ponudite portal tudi v angleškem jeziku). Tretjič: začnete lahko tako, da pošljete par uradnih mailov na bmw slo in potem naprej gor na sever… In za konec napišem še to: vozim Bmw in sem z njim zadovljen (torej nisem nek zarukan antibmwejist, kot jih na tem forumu ne manjka), zelo dobro poznam delo z mediji, pr-om in navsezadnje mi ni vseeno kake odgovore dobivam od predstavnikov tega www portala, ker vas cenim.

  24. Če si ti avtor tega članka, bi me predvsem veselilo, da se ne odzoveš tako, kot si se sedaj oz objavo višje, ko si poizkušal s foro na miss ZDA. Cinično in arogantno nastopanje ni odlika dobrega novinarja. Prej je to odlika izprašanca. In ravno tak občutek dobim tukaj v tej debati: kot da ni ok, da karkoli na to temo sprašujem. Pa saj se ne pogovarjam z Bmw PR službo. A jaz sem tu le uporabnik, kot ostali in če me kaj veseli ali ne to napišem oz vas berem ali pa ne berem več. Da ti odgovorim (ker ti meni nisi:ali si avtor tega članka ali ne) Ne gre za to kar bi mene veselilo, ker to nima veze. Očitno pišeš s tem namenom, da nekoga veseli. Upam, da ne Bmw… Vse kar me zgoraj moti in sem že napisal je stavek: “kaj je vzrok za tako zamudo pri lansiranju niti ni pomembno”. Ker je pomembno! Sploh če vplačaš skuter, prej prodaš starega potem pa ga gledaš skozi steklo izkložbe. Recimo. In prosim. Ne mi odgovarjat z nekimi vprašanji itd. Raje mi odgovorite na moja vprašanja ali pa napišite: zamuda pri dobavi se nam ni zdela pomembna. Vzrok zamude se vam očitno tudi ni zdel pomemben. Ker to sta dve različni zadevi. Vse kar želim je argumentirana debata brez žaljivk (kar je najbrž tudi uredniška politika motosveta, ne)?

  25. no k si lih užaljen..ne, res se mi ne zdi pomembno zakaj ni ven prišel aprila..pač ni..in tisti ki ga je vplačal je sigurno dobil denar nazaj..ali je pač BMW denar obračal pol leta..to se mi nekak ne zdi lih vrjetno. ne, res ni pomembno za test motorja zakaj je do zamude prišlo..za tiste ki so pa vplačali pa je pomembno. in tisti so najbrž dobl pameten odgovor. ali pač tudi ne. jaz sem strnil vtise s testa, če te pa tisti stavek tako zelo moti pa bogpomagaj..

  26. “corser
    sobota 29.09.2012, 15:16
    BMW je imel (upam, da ne več) OGROMNE težave s pokanjem okvirja. Zato skuter ni bil toliko časa v prodaji!!! NAPIŠITE ŽE TO ENKRAT ZABOGA!!!”
    Corser, tu si napisal kot dejstvo in to z velikimi tiskanimi črkami, kar v internetni govorici pomeni kričanje. Tvoja objava ni napisana kot vprašanje, ampak kot trditev. To je sicer forum, ampak če bi npr.o mojem podjetju javno trdil kaj za kar nimaš dokazov, bi te lahko na sodišču brez problema obral (in pri tem uživsl).
    V končni fazi vzrok res ni pomemben, kolikor sem jaz dobil informacij, naj bi bile težave z dobavo delov, to sem izvedel pri Cosmosu in tudi v Munchnu na Frankfurter ringu. Težave z dobavo imajo praktično vsi, ki so odvisni od pogodbenih dobaviteljev.
    Skuter me je zanimal, ker je imel zamudo sem kupil Hondinega. Tudi Yamaha je imela zaadi zamude odlično prodajo. Nov model Tmax in zamuda BMWja sta se jim odlično poklopila.

  27. Aha! Še ena slovenska: dajmo s tožbo grozit, da ga malo utišamo in bo zadeva rešena. Ok. Preden bi užival v zmagi, bi moral odgovoriti na vprašanje: zakaj so bili skuterji že v salonih pa so jih potegnili nazaj? Tukaj mi nihče ne odgovori na moja vprašanja. Le skrivate se v neki sredini oz. pač verjamete, kar rečejo veliki. Poleg tega je namen moje trditve v tem, da sem apeliral na novinarje, da jo preverijo. Preberi si vse moje objave. Da zaključim s to debato: moj namen se ni kregati s tukaj pristonimi, tudi nisem nič užaljen (kvečjemu je po stilu napisanega to kdo drug), sem pač človek, ki ne verjame vsem nakladanjem PR-ja in v tem primeru si želim en “motoleaks”, ker mi gre na živce ta vzvišenost BMW na eni strani in prikimavanje moto javnosti na drugi strani. In če sem natančen: izjava o zamudi pri dobavi delov je vsaj toliko trapasta, kot moja o pokanju okvirjev… Dobil sem odgovor avtorja članka in to sem želel. Verjamem testu, da je skuter super in mogoče si ga celo kupim. Kaj vem… Over and out.

  28. Pa kaj si ti ja nor kaki komplex manjvrednosti majo toti ko ne morejo ali nimajo denarja za BMW. Ko pa ko so šteli pokali na GSXR-rih pa nobeden ni razgljabjal v celih romanih,kak pa kaj, pa so ga glih tak kupovali. Verjetno je podlaga za to, da so BMW-ji vedno bolj priljubljeni med motoristi in seveda tudi uspešni, kar je videt iz večih vidikov, zato se ENI ne morejo s tem sprijaznit, morda celo težko spijo. Dajte že enkrat razmišljat bolj pozitivno in prijateljsko.

  29. Corser, dobrodošel v svet odraslih, kjer ne moreš na žaljiv način (s kričanjem) trditi nekaj, za kar nimaš ne dokazov ne virov. Podal si trditev, kot da si zelo dobro poučen o tem in da imaš v rokah dokaze. Mogoče ti bo moj nasvet rešil rit, da ne boš v kakem bolj resnem primeru nekaj trdil in nato nasrkal.

  30. Ne vem tudi kaj bi pomagalo, če bi BMW objavil katerega dela niso pravočasno dobili, ali če bi res okvir ne bil dovolj dober za serijsko proizvodnjo. V drugem primeru, gre za resen pristop, da ne daš v prodajo izdelka, če ima kakršnokoli napako.

  31. Poglejte na BMW forum, kakšne pollizdelke še delajo na štirih kolesih, z desetinami serisjskih napak….ampak kljub temu so vedno bolj priljubljeni in zaželjeni, ampak kako spijo lastniki ne vem, če imajo motocikli le 10% te bolezni je groza…..!!!

  32. Pritožujejo se le tisti z napakami, zadovoljni se gotovo ne javljajo na forumih.
    Imel sem sedem BMW avtov, v glavnem so delali v redu. Agregati so vedno brez napak, so pa vedno kake malenkosti za popraviti, ampak to je tudi zato, ker imajo praviloma veliko več opreme kot ljudski avti kot sta npr. Golf ali Astra.
    Trenutno imam Audija, da ne bo nesporazumov:)

  33. Sem imel 3 različne tudi e46 ena sama velika tovarniška napaka, nisem imel več živcev za pohajkovanje po servisih in praznjenje denarnice, crkuje tudi tisto kar pri drugih znamkah nikdar, samo roko na srce pelje pa se….

  34. V članku nekaj drobnih kiksov – stavek \’opreme je več kot kadarkoli doslej na skuterjih\’ dokazuje, da komentator še ni srečal (ali pa je na ta maxi nalašč \’pozabil\’)
    Suzuki Burgmana 650 Executive, ki že leta ponuja el. ogledala, el. pomik vetrnega ščita, stopenjsko ogrevane ročke, potovalni računalnik, ABS, ročno zavoro, … da o predalčkih ne govorim; omenimo da ima plac za 2 čeladi pod zicom, brez vsakega \’čudežnega\’ odpiranja, ampak ves čas. Če imaš slučajno več piskrov s seboj, ima za dodatnega pod zicom še kavelj in zajlo, na katero obesiš integralko. Zajle pri zaprtem sedežu ne moreš snet.
    Kar se tiče ostalih komentarjev – okretnost ni problem, le vaja je potrebna, z vajo zraste samozavest in potem prevoziš vsak poligon enako kot letečmani.
    Teža ni problem med vožnjo. Težava nastane pri premikanju ugasnjenega vozila, če ga je potrebno potegniti v rikverc (in ojoj če je to še v klanček – že nagib ceste od roba proti sredini je lahko težava, če si parkiral v ribjo kost). A teža ni pri nobenem motorju večji ali manjši problem. 250 kil ni odvisnih od oblike.
    O tem, zakaj so čakali s prodajo – bolje čakati in dati na trg tip-top, kot pa prodajat pa potem napake odpravljat, ko se že kdo ubije.
    Dober oprijem vsem