Prvi vtis: Dunlop Roadsmart II

42
6433

Leta 2008 je Dunlop predstavil svojo prvo “pametno” cestno pnevmatiko. Pričakovanja so bila velika in večino teh pričakovanj je pnevmatika izpolnila. Za naslednjo motoristično sezono pa si lahko že omislite naslednico z imenom Dunlop Roadsmart II – izboljšano v vseh pogledih. Čeprav se na pogled od svoje predhodnice ne razlikuje veliko, podrobnejši pogled odkriva kup novosti.

Dunlop Roadsmart II
Dunlop Roadsmart II

Dunlop Roadsmart II smo preizkušali na izredno dobrih in tudi neverjetno slabih cestah na Korziki ter na motociklih različnih segmentov in znamk. Ker je bilo vreme tako na Korziki, kot naslednji dan na Dunlopovi testni stezi v Mirevalu sončno, je bilo pnevmatiko prav zanimivo preizkusiti tudi v simulaciji močnega naliva, kjer je voda dobesedno drla po asfaltu. Prav tako smo Roadsmart II primerjali s konkurenco in na pravi dirkalni stezi  v sedlu superšportnega Suzukija GSX-R 750 poizkušali iz nje iztisniti maksimum.
Vsi smo si bili enotni, da je daleč najboljša in najprijetnejša na suhi podlagi, na mokrem pa popolnoma nič ne zaostaja za konkurenco. Če me vprašate ali bi Roadsmart II nataknil na svoj motocikel, je odgovor kratek in jasen: “Z veseljem.” Predvsem zato, ker me je minilo neutrudno drgnjenje enega in istega ovinka na Ridah ali Rakitni. Za to je ne priporočam in temu tudi ni namenjena.

42 KOMENTARJI

  1. Marsikaj sem sprobal, samo boljše gume ni, kot je Roadsmart. Dober oprijem v ovinkih, okrog 8.000 km in konstantna obraba po celi gumi. Z Conti Road Attack 2 sem naredil samo cca 4500 km, bistveno obrabljena je bila samo po sredini, čeprav se veliko vozim po ovinkastih cestah.

  2. Stara RoadSmartka hmmm…. po dežju dober oprijem po suhem tudi ampak kar se vzdržljivosi je pa en k…. 4000km je ni blo več!!!! ostal mi je samo profil po sredini. jst ne vem kak moraste z njo narediti več kilometrov?!?

  3. zame je Roadsmart najbujša guma. je ne zamenjam za noben dnar. vozim Bandita 650 in moram rečt da je v vseh pogledih super. zdrži mi okoli 6000km kar je zelo solidno glede na način vožnje. vozim pa dokaj dinamično,na trenutke tudi superšportno in drži kot zalepljena :). sm jo sprobu tudi v dežju in sm biu presenečen nad oprijemom. kako se bo obnašala na banditu 1250 bom pa poročau drugo leto 🙂

  4. @teddyblazic…4000 km? Kje pa si se vozil? po letališču? Kolk vem imajo tam najbolj grob asfalt…jaz sem zdaj s svojimi ob zelo dinamični vožnji na 10k, sicer so na najgi, ampak 4000 pa ti oprosti NE VERJAMEM!
    @ZdravkoK….če voziš Javo 250, ali pa kot da imaš Javo 250 potem je res vseeno kaka je guma…drugač pa vso srečo!

  5. motorrader:
    gumo sem mel lani na motorju in zame zdrži premalo km dodaš še 20 evrov več pa maš mišelinko ali pireli ki zdrži 2x več km in za naše ceste je lih tako odlična. zame danlop je odpadel ga ne motiram več na motor.
    roberto87
    kje sem vozu hmm.. sigurno ne po avtocesti!!! KER EDINO TAKO BI ZDRŽALA TOLK KM!!! padli so dolomiti, kras, ilirska, san marino, gros lockner, pa dosti po goriškem. in guma je mela 4000km pa profila ni blo več po robu gume sredina ga je še ostajalo nekaj. ja mogoče maš prav edino z javo 250 narediš tolk km s to gumo.

  6. teddy,kje si nabavu ti te gume in kak motor voziš? res se mi zdi čudno da ti je tko malo zdržala. pri meni je blo pa lih obratno bridgestone in mišelinka mi ni zdržala več kot 5000 te dunlopke mam pa za celih 6000 s tem da vozim zelo dinamično.

  7. Teddy, ti si ziher Rossijev dvojnik 🙂 Jaz naredim 6000 – 7000 km z GP RACER (medium), na motorju s 150KM in pri vožnji kjer so kolena pogosto na asfaltu 🙂
    Drugače pa če res narediš tolk mal km imaš očitno preagresivno vožnjo za ST gumo, poskusi s kakšno športnejšo, zna zdržat več. Čist resno mislim.

  8. Sam sem s staro roadsmartko na fejzerki 600 zadovolen, na suhem in mokrem dobro drži, edino zadnja rada za trenutek zdrsne pri hitrejšem dodajanju plina iz ovinka ali pa na cestnih oznakah, prav tako pri prelaganju iz ovinka v poravnan motor.
    Prijatelj na monstru 1000 za sportsmart pravi podobno za izhode iz ovinka.