Prvi vtis: Honda VFR 800 X ABS-Crossrunner

4
6359

Križanci so zgleda v modi. Oziroma bi radi bili. Če v avtomobilizmu ta formula deluje, bo treba v motociklističnem svetu še počakati na prodajne rezultate. A kriza je še vedno na pohodu. Vsaj pri večini.

Agregat V4 s tehnologijo VTEC je že dobro znan iz “stare” VFR. Z malenkost manjšo močjo in ugodnejšo krivuljo navora se motociklu lepo poda, a ne sodi  med najbolj ekonomične – za svoje delovanje bo zahteval okoli 7 litrov bencina za 100 prevoženih kolometrov.

Zavore ABS-CBS so kos vsemu, kar motocikel zmore (in repertoar je širok), za dober zavorni učinek pa je dovolj moč enega prsta. Drseč sedež, pa naj bo obleka usnjena ali tekstilna, vozniku ne nudi prave opore. Voznikove stopalke so postavljene zelo športno visoko in nazaj. Vetrna zaščita dobro odvaja zrak od čelade, a zato toliko manj od ramen. Ker je Crossrunner nekakšen all-rounder, ki naj bi relativno dobro opravil s slabimi cestami in celo makadamom, je najbolj presenetilo nerazumljivo trdo vzmetenje.

Prejšnji članekKTM Duke 125
Naslednji članekNega baterije: polnilci Oxford
Nekoč zaprisežen ljubitelj japonskih motociklov, danes prisega na vse kar "dovolj gre". Bencinski zasvojenec, ljubitelj klasike v nastajanju. Drgnilec kolen, ki ceni udobje in evropsko eksotiko. Na skrivaj ga zaradi priročnosti zamika skuter. Ne mara cincanja, obotavljanja in površnosti. Meni, da ja osnovna vrlina vsakega motociklista poznavanje mej lastnega znanja in sposobnosti – preseganje teh na cesti pa nevarna neumnost. Pred prihodom v ekipo Motosveta je izkušnje nabiral tudi v sklopu domačih tiskanih motociklističnih medijev.

4 KOMENTARJI