Prvi vtis: Harley-Davidson FXS Softail Blackline 2011

14
3761

Blackline je zadnji dodatek k bogati Harleyevi paleti serije Dark Custom. Ta med vsemi Harleyi najbolj učinkovito in verno povzema rokerski dizajn in odnos od življenja.

Blackline je o svoji osnovi slečen Softail z zelo nizko nameščenim sedežem – le 660 mm je oddaljen od tal. V slovarju Harley-Davidsona je Blackline le še ena beseda za cesto in na tem, presneto nizkem sedežu, je voznik šmentano blizu asfalta.

Agregat – Twin Cam 96B, je že znan, zato mu  ob nizanju prvih vtisov ne bom posvečal veliko pozornosti, a ne bom pozabil omeniti, da prav ta pripomore k udobju križarjenja na krovu tega Harleya in voznika popelje v čutno harmonijo.

Sedež je tako nizek, da sem pričel sanjariti o še bolj oddaljenih stopalkah. Krmilo me je posadilo v sorazmerno pokončno držo, a ta je v resnici odvisna od dolžine voznikovih rok.  Položaj je morda celo bolj udoben kot frajerski, a zaželel sem si tudi še nekoliko širše krmilo. Kolesa so ozka, a parkiran pred lokalom, motocikel še vedno deluje “odrasel”.

14 KOMENTARJI

  1. @rebel…kaj je tu lahkotnega? Bolečina v križu? Vibracije na taki frekvenci, da te vse srbi? Al mogoče misliš napor, ki je potreben, da zadeva gre v ovinek? hmmm….Harley je sinonim za krepko preplačan kup železja…zakaj? Da drugi vidijo, da imaš harleya? no…mogoče to enim predstavlja vse v življenju, meni na srečo to kar si drugi mislijo pač lepo dol visi….zato pa vozim motor, ki je udoben, vodljiv in v primerjavi z harleyom krepko prepoceni…Da pa nebo kdo mislil, da z prazno vrečo mlatim, sem peljal Harley sportster-a in Deuca….pri obeh sem komaj čakal da sestopim!

  2. Roberto87 nimaš pojma…to da si sedel na njem in naredil par km še ne pomeni da se ti mora motor takoj dopast..pač nisi za te stvari in na njih gledas drugače..Kake vibracije ? seveda so, ko motor teče na mestu…ko spelješ pa je milina!! Občutki na harlyu vsaj zame so fenomenalni in b.m.k za druge…ne rabim vedet da me kdo gleda na njem, če se peljem in pri tem uživam..no..v moji garaži ga še ni..hodim pa vsako leto testirat na faakerja in si delat lušte..tako da sem jih sprobal že precej..ni idealen motor za dalše ture, ravno tako ne za norenje..je pa za dušo in tega marsi kdo ne razume in ne bo razumel..
    Tega zgoraj se zagotovo ne bi branil..ampak, da še tretjega postavim v garažo, me ženejo vsi po vrsti! 🙂

  3. @schani…se strinjam s tem, da vsakemu nekaj drugega odgovarja…menim pa, da so številne alternative Harleyu, ki so prav tako lepe, cenejše, predvsem pa tehnološko dosti bolj dovršene, kar se pozna na udobju in dodani brezkrbnosti (da nebo šlo kaj narobe mislim)…poznam pa enega gospoda, ki ga ima in se mu je muka peljat na srečanje, zato ga raje zbaše v kombi in se pelje do srečanja, sicer bi se domov vrnil (če bi se) z obrabljenim hrbteničnim hrustancem…Pač se mi (spet moje mnenje) zdi absurdno imet motor, ki ti povzroča toliko stresov za tistih par užitkov, ki jih domnevno nudi…

  4. @ponikipo nevem, kje si razbral nestrpnost…vsaj moj komentar ni nestrpen….vsak pač živi v svojem svetu in ima na določene stvari svoj pogled, s tem pa tudi pravico do kulturnega mnenja…komentarji so zato tukaj….nevem kaj bi naj komentirali v tem primeru razen motorja….da je lepo pokošena trava na zadnji sliki?

  5. Ma kakšne kratke fure jaz sem z mojo Dyno bil v Španiji, Bolgariji, 2x grčiji, nevem kolikokrat po Dalmaciji in po nešteto zborih vsepovsod iz teh fur sem tudi vedno prišel domov na dveh kolesih. Je pa res da HD ni za vsakogar, tako kot ima Harley dušo jo mora imeti tudi tisti, ki sedi na njemu – drugače se ne bosta dobro razumela. Moj je predelan na cca 80KM in je ko to želim precej hiter, oziroma precej hitrejši od njegovih slabo izdelani kopij…

  6. Lepo so napisali v članku : Harleyi najbolj učinkovito in verno povzema rokerski dizajn in odnos od življenja, zato ne vem zakaj se razni pozerji in plastičarji toliko zanimate za njega in kritizirate nekaj kar še niste probali .( koija pa že v pomenu besede pove vse!)skratka Harley ni za vsakogar…