Ob 30- letnici že skoraj kultnega GS-a je ta za letošnje modelno leto doživel nekaj pomladitve. Prav tako je na voljo tudi posebna, jubilena serija, barvno zelo všečnega motocikla.

Glavna novost letošnjega letnika je prenovljen agregat. Nove so glave cilindrov sposojene pri HP2, v katerih sedaj za dihanje skrbijo po štirje ventili z dvema odmičnima gredema. Za 500 vrtljajev so tudi dvignili mejo najvišjih obratov. Rezultat je 3,6 kW (5 KM) večja moč in nekoliko izboljšan navor. Če vzamemo za primer pomp, ki se dogaja ob novih 600 supersport motociklih, ki z novim agregatom pridobivajo po 2 konjski moči, lahko rečemo, da pri GS-u resnično gre za izboljšavo.

Testni GS je bil zares bogato opremljen. Gretje ročk in njihove plastične zaščite sploh ne bi omenjal, saj so pri takem motociklu že tako običajne, kot pri osebnem avtomobilu klima. Prav tako tudi ne sistema ABS. Ni manjkal izklopljiv nadzor zdrsa zadnjega kolesa (ASC). Elektronsko nastavljivo vzmetenje (ESA), potovalni računalnik in nadzor tlaka v pnevmatikah pa so prave igrače za daljša potovanja. Manjkale so stranske zaščite agregata, zares pa smo na testnem motociklu pogrešali kovčke. Še posebno, ker aluminijasti lepo dopolnijo zadnji del motocikla.

BMW R1200GS s sprednje strani izgleda zares impozantno. Bokserski agregat ga naredi širokega. Na obliko prednjega žarometa smo se že vsi navadili in zdaj lahko rečemo, da mu zelo pristoji. Kot rečeno, ker GS ni imel stranskih kovčkov, pri pogledu od strani in od zadaj nekaj manjka, oziroma nosilci sedežev kvarijo izgled oblikovno všečnega prednjega dela.

Armaturna plošča je sestavljena iz dveh analognih merilnikov, ki prikazujeta hitrost in vrtljaje agregata, ter prikazovalnika LCD, s katerega je moč razbrati vse podatke  potovalnega računalnika, nastavitve vzmetenja, količine goriva, dnevnega števca, pritiska v pnevmatikah in podobno. Po meniju se sprehajamo s tipko INFO na levi komandni ročici krmila. Vetrobran je po višini  nastavljiv in zelo dobro opravlja svoje delo.

Tudi vzratna ogledala na široki balanci nalogo opravljata odlično. Mala posebnost GS-a so še vedno stikala smernikov. Za levi smernik na levi strani, za desni na desni strani, kjer se nahaja tudi stikalo za izklop teh. V začetku malenkost moteče, a kasneje postane stvar logična. Po višini nastavljiv voznikov sedež je lepo oblikovan in seveda primeren tudi za daljša potovanja. Stopalke so ravno prav oddaljene od tal, da pri večjih nagibih v zavoju ne drsajo po tleh, vseeno pa voznikova in sopotnikova kolena niso preveč pokrčena, da bi bila vožnja neudobna. Prav tako lepo sta pospravljena stransko in centralno stojalo. Tudi ob največjih nagibih ne bosta motila s strganjem asfalta.

Kombinacija bokserskega agregata in kardanskega prenosa v teoriji obljublja malo vzdrževanja in bolj grobo prestavljanje iz prostega teka v prvo prestavo. Prvo v praksi drži, drugo nikakor ne. Večkrat se je zgodilo, da sem hotel trikrat prestaviti iz prostega teka v prvo prestavo, saj pričakuješ vsaj mali “klik”, če ne drugega. Pa tudi tega ni, tako mehko gre v prvo. Menjalnik teče gladko, je pa pri prestavljanju navzgor bolje uporabljati sklopko. Prednje vzmetenje Telelever in zadnje Paralever ne dopuščata posedanja motocikla ob zaviranju, na kar se zelo hitro navadiš. Nekateri pravijo, da zaradi prednjega vpetja slabše čutijo prednje kolo, vendar se mi to nikoli ni zdelo.

Telelever

BMW R1200GS je, kljub svojim zajetnim meram in dokaj veliki masi, v vožnji prava igračka. Pa naj bo to pri izvajanju “osmice” ali pri hitrih dolgih zavojih. Mere in teža mu delata preglavice le, če se spravimo na kak bolj resen terenski podvig. Nenazadnje so tudi serijske pnevmatike namenjene bolj asfaltiranim površinam, brez pritoževanja pa prežvečijo tudi kak boljši makedam. Prav pnevmatike so tudi vzrok malega tresenja pri hitrosti okoli 130 km/h, kar avtocestne odseke, ki so že tako dolgočasni naredi še malo bolj tečne.

Pravi teren za BMW R1200GS so zavite alpske ceste. Lahko tudi v slabšem stanju kot je tista na Vršič ali pa od Zreč čez Roglo, proti Lovrencu na Pohorju in dalje proti Dravogradu, kjer smo se vozili tudi mi. Elektronsko nastavljivo vzmetenje je pri tako različnih podlagah zelo dobrodošla stvar. Namesto privijanja vijakov, se vse dogaja s pritiskom na gumb. Za nastavitev prednapetosti vzmeti mora motocikel sicer mirovati, kar ponavadi naredimo že pred odhodom, je pa možnost izbire velika. Solo voznik, dva potnika, solo s prtljago, dva s prtljago in tudi opcija off-road je na voljo.

Med vožnjo si prilagodimo dušenje vzmeti v treh različnih načinih (comfort, normal, sport). Prav ta del dodatne opreme je bil največkrat uporabljen. Na lepi cesti je opcija sport kar prava izbira, motocikel postane na občutek bolj trd, na slabši comfort, normal pa je idealna za avtocesto. Prenosi v menjalniku so dobro izračunani, da je bokserski dvovaljnik maksimalno izkoriščen. To se pozna tudi na porabi, ki na testu nikoli ni presegla 6 litrov na 100 kilometrov, pa čeprav je bila večina prevoženih kilometrov opravljena v dvoje, s kar hitrim tempom.

Vožnja GS-a je nenaporna in kar kliče k premagovanju precej daljših razdalj, kot so tiste iz prestolnice do obale. Zato smo testnega GS-a popeljali še do Črne na Koroškem in po čudoviti cesti čez prelaz Sleme proti Šoštanju. Prav na tej zaviti cesti je GS prijetno presenetil z odličnimi voznimi lastnostmi, ki se lahko primerjajo s kakšnim dobrim nakedom, le bolj enostavno je vse skupaj. Na teh ovinkih sem si potihem želel kakih 20 KM več, za še več zabave.

Ker od novih motociklov pričakujemo tudi veliko mero aktivne varnosti, bi po našem mnenju morala biti ABS in ASC del serijske opreme. ABS deluje brezhibno, preizkusili smo ga tudi pri hitrosti 100km/h na makadamu. ASC žal na makadamskem vzponu kar malo preveč posega v delovanje agregata, za kar so v veliki meri krive (pretežno) cestne pnevmatike (vsega v enem pač ne moremo imeti). Vešči vozniki ga bodo na slabših terenih raje izklopili.

Zaključek

Ob zadnji prenovi je BMW R1200GS dobil tudi dva nova, zelo dostojna konkurenta. Pri BMW-ju si zaradi njiju pretirano ne belijo las, saj bodo zdajšnji lastniki GS-a tudi v prihodnje ostali zvesti znamki. So pa potencialni kupci v večji dilemi, kakor leto nazaj. Vsekakor izboljšava agregata in dokaj ugodna cena glede na konkurenco, ki se giblje od dobrih 13.000 do 18.000 evrov, še vedno govorijo v prid GS-u, pa vendar sem si na testu občasno zaželel še kak kW več moči – za večjo zabavo pri vožnji. In ker velikih potovalnih endur že nekaj časa ne kupujejo več samo “stari fotri”, bi nekaj takih kupcev, s svojo Multistrado 1200, BMW-ju prav lahko prevzel Ducati. Pa lahko GS prevzame kupce drugih segmentov? Sport touring ali naked? Po zmogljivostih lahko, vprašanje pa je, kakšna je kupna moč kupcev, saj 13.400 evrov vseeno ni malo denarja, vendar pa ob želji po daljših potovanjih lahko rečem samo tole: “prišparat in kupit”.

OCENA
Izredno lahkoten v vožnji
Nezahtevno vzdrževanje
Prevelika teža in zajetne mere za resnejši off-road
Bogata oprema
Premalo serijske opreme v osnovni različici
ESA
Cena
Neutrujajoč
Poraba goriva
Udobje za voznika in sopotnika v vseh pogojih
Prejšnji članekBMW S1000RR
Naslednji članekYamaha XT1200Z Super Ténéré
Nekoč zaprisežen ljubitelj japonskih motociklov, danes prisega na vse kar "dovolj gre". Bencinski zasvojenec, ljubitelj klasike v nastajanju. Drgnilec kolen, ki ceni udobje in evropsko eksotiko. Na skrivaj ga zaradi priročnosti zamika skuter. Ne mara cincanja, obotavljanja in površnosti. Meni, da ja osnovna vrlina vsakega motociklista poznavanje mej lastnega znanja in sposobnosti – preseganje teh na cesti pa nevarna neumnost. Pred prihodom v ekipo Motosveta je izkušnje nabiral tudi v sklopu domačih tiskanih motociklističnih medijev.
Ob zadnji prenovi je BMW R1200GS dobil tudi dva nova, zelo dostojna konkurenta. Pri BMW-ju si zaradi njiju pretirano ne belijo las, saj bodo zdajšnji lastniki GS-a tudi v prihodnje ostali zvesti znamki. So pa potencialni kupci v večji dilemi, kakor leto nazaj. Vsekakor izboljšava agregata in dokaj ugodna cena glede na konkurenco, ki se giblje od dobrih 13.000 do 18.000 evrov, še vedno govorijo v prid GS-u, pa vendar sem si na testu občasno zaželel še kak kW več moči - za večjo zabavo pri vožnji. test-bmw-r1200gs

55 KOMENTARJI

  1. …KAR se mene tiče, ga NE BI imel samo zaradi enega dejstva… JIH JE ENOSTAVNO PREVEČ! Kot fazerk! Nobene unikatnosti, individualnosti ni na tem motorju… ga sploh nihče od (ne)poznavalcev več ne pogleda, jih je pač polno. In če se bom kdaj oziral v maxiendure bi ravno zato izbral XT1200 ali tigra ali Stelvia (in ravno v tem vrstnem redu),… pa čeprav je GS verjetno boljši od vseh. Žal tudi POZERSTVO nekaj šteje…

  2. ej Dani, kot da bi vedel, smo se prejšni teden prav o tem motorju pogovarjal. Močno premišljujem neki tazga kupt. Škoda ker nisem vedel, bi dau za en krog 😉 . JA … o tem premišljujem, seveda bi si ga malo okrancljau 😛 … malo zlate ne škodi. Dober članek, čestitam .

  3. Prav je, da ima sak svoje mnenje, kot tudi okus.. hvala-Bogu delajo tudi motorje za različne okuse in take si tudi kupujemo- če si lahko. Kot pa je nekdo pred časom napisal: “BMW ni za vsakega!” dodajam in prav tako ni vsak za BMW-ja. GS-sa pa lahko pogledate v filmu Long Way Round in videli boste, kaj se je zgodilo, ko je GS popil vodo in po “praznjenju” cilindrov nato brez problemov odpeljal še kar nekaj tisoč kilometrov do New Yorka. Torej enostavnost z uporabnostjo z roko v roki.

  4. @dore6 – tudi tebe so potegnili, tako kot še nekaj milijonov drugih in zaradi tega gre GS tako za med kot gre! Fanta je spremljal gigantski tovornjak s celotno BMW ekipo serviserjev in še rezervne GS-e sta imela poleg, katere sta često uporabljala, medtem ko so serviserji pošteno šraufali. Sicer pa GS je za tistega ki misli da to rabi, vsi ostali lahko pa pridemo s svojimi “jajcami” precej dlje kot 99% lastnikov GS-a v življenju sploh sanjat ne upa. ajd

  5. suhi – si me pa prestrašil malo. Ker sem malo planiral za naslednje leto in se mi tale GS dober zdi. Letošnja tura se končuje, GS je sicer malo zelo šarast, samo zgleda pa. Tako za pokazat se. Ampak če crkuje in bi moral preveč delov s seboj jemat, potem pa ne vem. Sem malo mislil na jugovzhod. Naprimer do Bele krajine za ene štirinajst dni. GS?

  6. Test skoraj kot v nemškem Motorradu… njih še razumem, da skrbijo za lastno ekonomijo, MS manj. Da se lepo prestavlja – se to leta 2010 šteje kot dosežek? Tresenje pri 130 km/h? Ja, pnevmatike so krive, čeprav so bile cestne… Lahkoten v vožnji? V primerjavi z motorji za na cesto sploh ne. Ok, terenska zasnova – ampak za off-road je neroden in pretežek. Kot potovalnik? Zaščita pred vetrom in vremenom je slaba, žaromet sveti mizerno, kovčkov nima, niti držal zanje – slednje je za doplačilo. Stvari, ki jih vi ne bi niti omenjali (ker so tako običajne, kot pri avtu klima), grete ročke, plastična zaščita – plačljiva dodatna oprema. ABS? Za doplačilo, mal čez 1 k€. Potovalni računalnik tudi in seveda vsa ostala elektronska pomagala. Lahko, da denar ni problem, ampak nikar potem o ugodni ceni 13.400€, kar je cena golega GS-a. Mi je odleglo, da se ga pred dvema letoma, ko sem se odločal o nakupu potovalnega motorja, vzel čez vikend na posodo. Če odmisliš, da je BMW, ne, hvala, res ne. Razumem direktorja BMW, ki je nedolgo nazaj izjavil, da če bi ljudje začeli kupovati vozila z razumom in ne s čustvi, lahko BMW takoj zapre štacuno. Vsak test izraža tudi subjektivni pogled tistega, ki testira, ampak malo več objektivnosti in malo manj zavajanja vam ne bi škodilo.

  7. Jaja, GS so res jajca….poln kufer ga že imam….v deveh in pol sezonah (letošnja še ni končana namreč…) 75.000 km po vukojebinah po balkanu (večinoma v dvoje “fully loaded”) pa mi crkne ležaj v kardanu….živ dolgčas in sem se ga totalno naveličal.Naslednje leto menjam “hudo precenjeno nevozno plužno s slabimi lučmi in samimi okvarami” za novega. Naveličal sem se barve,jebiga, pa še štender in tačke je treba zamenjati, saj mati narava dela svoje….
    Zakaj nihče ne napiše svoje “bogate” izkušnje o tem modelu v zato primerni temi? Obstaja tudi baje “boljša izbira”, ki se ji reče Super Tenere….ampak jebiga, je precej dražja,a ne?

  8. Dry: tale tvoja kritika je pa po mojem mnenju popolna brca v temo. Kritiziraš stvari, po kateri GS naravnost blesti in ga delajo tako dobrega v primerjavi z ostalimi motorji. Cena testnega motocikla je 16.400€. Ni malo, a daleč od tega, da je predrago. Sploh ob zadnji podražitvi japoncev. Jaz izhajam iz dejastva, da dragih stvari na svetu ni! Smo le ljudje, ki premalo zaslužimo. Ceno določa trg in stvar, ki se prodaja toliko let kot GS, zagotovo ni predraga. Kvečjem ni za vsak žep.
    Zanimivo je to, da v zadnjih časih japonci kopirajo filozofijo motorja, ki so jo nemci poguntali že več kot 20 let nazaj. No, tako dober je GS!

  9. Osebno nimam nič proti GS-u, tudi vozil ga nisem, ker me pač ta segment ne zanima. Govorite pa kot da je edini motor na svetu ki lahko naredi 75.000 in več kilometrov z malo okvarami! Pe veliko je takih ki so sposobni to in še več. Jaz ga vidim kot nek iPhne v računalništvu. Dober izdelek s še boljšim marketingom kateri pa ima ravno tako kot vsi ostali hibe (znancu je dobesedno razneslo tisti diferencial na gumi). Ne obstajajo pre drage stvari?? Si bil kdaj v centru Milana in plačal za navadno kavo 10€? Ka je to kot predrago? to je pač še eno mnenje!

  10. ebatis….kava v Milanu za 10 evropljanov pač ni namenjena ljudem ” s cenejšimi vstopnicami”, temveč milančanom in ljudem, ki si to lahko privoščijo…za ostale je koherček pa džezvica…če bi bila kava v Milanu predraga, jo ljudje ne bi pili in posledično bi ji morali znižati ceno ali pa prenehati prodajati. Proizvod je točno toliko vreden, kolikor so ljudje pripravljeni plačati za njega.In če je Nemcem s GS-om uspelo “nategniti” preko 100.000 kupcev tega motorja po vsem svetu (po besedah ostalih “strokovnjakov” s tega foruma hudo predragega motorja) potem to pomeni da so ali dobri “jebači” s vsaj 30cm dolgim pozlačenim tičem ali pa je to zares dober motor za katerega so ljudje pripravljeni toliko plačati. Zadeva pa postane nerodna ko “ocenjujejo” produkt ljudje, ki so sedeli na njemu (oziroma se zapeljali z njim) samo na dnevu odprtih vrat (ker je bilo zastonj seveda), da bi ga pa nekdo najel za vikend paket, ga sprobal ter podal svoje mnenje pa bog ne daj,kajne? Zato upam, da imaš vsaj Ipoda….
    Nihče ne trdi, da je brez napak….prostora je veliko za izboljšave. Narejenih in prodanih je bilo veliko motorjev in normalno da ima določeno število motorjev (oziroma procent) napake, pa to pomeni da je motor slab? Mislim da ne….
    Dober konj ima veliko napak, slab pa samo eno….in to da je slab.

  11. Ja, saj ne, da bi hotel koga v kaj prepričati… Podal sem le svoj pogled na GS-sa, sicer ga nimam, ampak meni je všeč, da bi ga pa kupil pa verjetno ne. Kar se tiče vse tehnično-servisne podpore na potovanjih dveh Angležev, pa verjetno ni znamke, ki bi se hotela prikazati v slabi luči. Me pa močno zanima, pa s tem ne mislim nič slabega, je to, zakaj je KTM odpovedal sodelovanje na prvem potovanju-Long way down, ko sta morala za že obljubljene KTM-e menjati z BMW-ji?? Če kdo lahko pove zakaj, prosim! Pa bom najprej verjetno dobil odgovor, da KTM oz druge znamke( ne BMW) ne rabijo take reklame…..

  12. osebno ne morm povedat, koliko stvari crkne po xxx.xxx kilometrih, ampak po kakih dva tisoč upam rečt, da je to motor, ki ga je užitek vozit. posameznih komentarjev ne bom komentiral, je pa jasno, da se za dobrim konjem kadi, al kako že. pa tudi razumljivo je, da imamo različne želje in poglede na dejstva – še dobro, kako pa bi to izgledalo, če bi vsi samo bmw-je vozili?

  13. Ja, kr furejte se z japončki, sej so vredu. Veste BMW kuri olje, pa težek je in grd, aja pa drag je tudi, pa oprema je draga in totalno je nevozen. Vsakemu svoje. Pri meni je bila ljubezen na prvi pogled. Dolgo sem se oziral za njimi, zdej je pa pod mojo ritjo. Ravno včeraj v enem dnevu narejeno 700km skozi Bijele i Samarske stene (za tiste, ki veste kje je ta vuko jeb…) malo po Balkanu in nazaj. Edini primerljiv motor za mene bi bila še kakšna stara Super tenere (nikakor ne nova, malo si kile poglejte) ali Afrika twin. Kot rečeno vsakemu svoje, ne vem zakaj ste pa tako pametni tisti, ki še nikoli niste vozili gs-a.

  14. Smešni ste…naj o BMW GS-u sodi človek. ki ga vozi…..ne pa neko malinovje tlele gor, ki je enkrat poskusil splezat na njega pa ga je lastnik dol nagnal zdej pa užaljeno piše tlele po forumih kako slab je……

  15. vozila takega lepotca, mislim, da kateri koli v tem segmentu, ki sem ga probala tudi približno ni to kot je tale, cena je pač problem, čeprav še vedno mislim, je Tenere 1200 dober motor, a niti tako kot je GS………..

  16. Dajte mi lastniki GS-a objasnit, zakaj se počutite tako napadene, ko nekdo napiše kakšen argumetniran komentarček čez vašo kobilo? Ker če kdo čez moj moped kaj negativnega pripomni, se mu samo nasmehnem in si mislim svoje, ali pa se v argumentirano debato spustim, ne pa da bi vklopil nek brezglavi obrambni mehanizem in udarjal po vsem. Ste res tako prepričani, da je vaša kobila popolnost ali se zavedate, da za igračkanje ima res sosed svojga CB1000R/Agusto/SuperDuka…, ki je res precej lepši in hujša igrača, da za avtocesto je res 100x boljša GoldWing, da za Dolomite ga res ni čez malega nakeda, da vas skoraj vedno na Jadranki zasači žena ko razmišljate o kakšni Yamahi R1, da zvečer po 700km (nekdo se je pohvalil kot rekord) želite z jezo vržt na tla GS-a, ker vam grejo na jetre vse tiste kile…Moje mnenje je, da lastnik BMW motocikla identično razmišlja kot lastnik Passata – oni se namreč popolnoma zavedajo, da najkvalitetnejši ravno ni, da se Honda Accord pelje 100x boljše, da najbolj opremljeni tud niso, da pije tud ne tok mal kt so govoril da bo…a jih hvalijo in kujejo v bogove za znoret. Lahko se gremo argumentirano, ne pa takole iz napada v obrambo. Sicer pa – sm imel 1150GS eno polno leto, vozil kar nekaj KM 1200GS in morm rečt, da sem izjemno vesel, da sem se spametoval in začel uživat kot uživam sedaj. Sicer pa seveda vsakemu svoje in tudi GS je z lahkoto ideal za premnoge, saj je dober motor, nikakor ne bi temu nasprotoval, a vseeno Bogu pa še do gležnja ne seže 😛 ajd

  17. Ts,ts,ts nem nič reko!
    ne vem zakaj se kregate?En kupi to, drugi pač drugo.In zakaj so na Long Way down šli z BMW? Ne vem? Ker domačini se tam vozijo z mopedi ,ki stanejo vsaj desetkrat manj!!In jaz sem iz Mongolije prišel s KTM nazaj, iz Irana pa z BMW ne! Lahko bi pa blo obratno!

  18. suhi…hahaha, zdej sicer ne vem na koga je letel tvoj zadnji prispevek in me niti ne zanima. Jaz tudi nimam GS-a sam bi pa rad s tabo podebatiral o stvareh, ki si jih navedel ne pa tudi argumentiral. Citiram: “tudi tebe so potegnili, tako kot še nekaj milijonov drugih in zaradi tega gre GS tako za med kot gre! Fanta je spremljal gigantski tovornjak s celotno BMW ekipo serviserjev in še rezervne GS-e sta imela poleg, katere sta često uporabljala, medtem ko so serviserji pošteno šraufali”. To bi želel , da argumentiramo…vir prosim.

  19. razumem da je nekomu grd, drugemu predrag, tretjega moti da jih je preveč….ampak da pa nekdo reče da je 230 kilogramov polno tankan pa bistveno pretežak in da ga je naporno vozit zarad tega je pa tako nakladanje in nevednost da ni primere..

  20. Biker77 230kg ni veliko, če greš malo po Ridah 2x gor pa dol in malo na štajerski konec, če pa skočiš najmanj na drug konec Evrope, ali morda v Afriko, Azijo in te kakšen mesec dva ni nazaj (čemu je GS menda namenjen) pa vsak večer prekleješ težo GS-a. @jan999 – vir lahko najdem a kaj bi se ti argumentirano pogovarjal mi povej? To je namreč dejstvo.

  21. Suhi: a bi mi naredil gobelin z motivom GS-a? 🙂 Glej naštel si polno enih motorjev ki blestijo vsak v svojem segmentu (Golda na avtocesti, nakedi v Dolomitih…) GS pa ne blesti nikjer, je pa povsod nadpovprečen oz. če povem drugače: povsod se nadpovprečno pelje (ride, avtocesta, lažji offroad…) To je seveda samo moje skrmno mnenje.

  22. @suhi, hočeš rečt da je neka cb1000r (za katero praviš da je igrača) s svojimi 215 kilogrami pa tolk večja igrača od gs-a? človek, sej ne nosiš motorja na hrbtu!!! če smo že pri tem, vsi motorji ki si jih naštel, vključno s tvojim in mojim so veliko napornejši za vozit kot gs. pač tako je.

  23. suhi…hahaha; človek pa ti sam sebi jamo koplješ. Citiram:” Dajte mi lastniki GS-a objasnit, zakaj se počutite tako napadene, ko nekdo napiše kakšen argumetniran komentarček čez vašo kobilo? Ker če kdo čez moj moped kaj negativnega pripomni, se mu samo nasmehnem in si mislim svoje, ali pa se v argumentirano debato spustim, ne pa da bi vklopil nek brezglavi obrambni mehanizem in udarjal po vsem.” Vir pa bi vseeno rad videl, če obstaja seveda. LP!

  24. Jama je velika zakaj? Post, ki si ga podal je citat mojega in poante ne zavoham nobene. @Biker77 – dobro veš, da so naše igrače res igrače in teža napisana v prometni po celodnevnem preganjanju ni to kar zaznaš na nogah in rokah, GS pač je kobila proti najinim igračam. Kar se napornosti na Ridah, v mestu, na Jadranki tiče – seveda je GS preprostejši za uporabo in manj agresiven, niti slučajno ne bi zanikal, a govoril sem o večdnevnem napornem igranju z motorji – takrat pa GS-a najraje vržem po tleh, ko mojega še vedno z lahkoto parkiram, pa četudi ni več nobene moči v rokah. Se mi pa zdi, da je @Kasti zadel point še kar dobro – GS nikjer ne blesti, povsod je pa precej dober (ne bi ravno rekel nadpovprečen) in to je točno res in zato (poleg komercialnega prijema) je mnogim tudi povšeči. Povsem razumljivo, a vseeno še vedno obstajajo motorji, ki ga v 80% katregorij prekašajo in na njih mnogi pozabljate in ga kujete v bogove žal preveč. To je to. ajd

  25. Pa kaj mislite, da se mi da pregledati vse GS teme in kakšne 4 teme pod On in Off road in pregledati 300 strani motosveta zato da najdem človeka, ki je srečal možakarja Long way rounda v Mongoliji s praznimi kovčki, zadaj pa je čez pol ure pripeljal gigantski tovornjak z BMW servisno ekipo in rezervnimi mopedi ali kaj? Preprosto se mi več tega ne da počet, nehvaležnosti imam že vrh glave, lahko pa iščete sami. Prav tako je marsikaj o njiju napisanega v ADV forumu in iščite vire tam. ajd

  26. Sam imam Gs že kar nekaj let, novi ADV 1200 se pelje precej bolj lahkotno kot 1150, tudi večji rezervoar za bencin in zaščito pred mrzlim vetrom včasih pride prav. Tudi dodatne luči bistveno pripomorejo k vidnosti motorja, vožnje v temi se raje izognem. Šipa super funkcionira, velik gib amortizerjev dobro dene, saj se manjših lukenj ne izogibam. Prepričan sem da je za potovanja v dvoje zelooo dober motor. Alu kufri so super, voda v poletni vročini je mrzla tudi po nekaj urah sonca. Tudi, ko sem parkrat motor prevrnil, pri manjših hitrostih, razem prask nič. Težak za obračanje na mestu pa je, tukaj ni dvoma. Skupaj smo težki velikokrat čez 500 kg(motor, midva z sopilotko in vsa oprema z šotorm, blazimani, spalnimi vrečami- vse v kufrih). Težo pa jaz čutim samo pri kakšnem obračanju na mestu, parkiranju. Sicer pa je motor super stabilen, tudi po vseh alpah nisem nikdar pomislil, da sem utrujen zaradi teže motorja. Sem bil pa velikokrat utrujen že po kakšnih 500 km z bistveno lažjim motorjem, pa četudi sem bil na motorju sam, če pa je bil motor bistveno slabše vozen, nestabilen čez luknje, vzdožne zalivke na asvaltu itd. Skratka mislim, da se da na tem motorju pri 160 na uro peljati full udobno, kot je rekel Bambi tud prižgat cigareto ali prijet sopotnico za koleno. Na veliko drugih motorjih sem se od 120 naprej lahko le krčevito držal za roge in gledal cesto, da me kaj ne preseneti.
    Od nove XT sem pričakoval veliko več, pa so naredili že po videzu ekonom verzijo Gs a. Vse na njej daje občutek cenenosti razen seveda cene. Mislim da je dober motor če bi bila cena 10.000,00 €, toliko je vreden za take, ki hočejo nov motor.Jaz bi za ta dnar raj kupil kaj boljšega četudi rablenega. Z GS pa izdelava in tehnika ni primerljiva, vozil je še nisem. Me pa veliko detajlev moti že na prvi pogled, tako da je funkcionalnost po moje slabša kot pri GS. Z testom se kar strinjam, nobena krava ni za off road pa tud GS ne. Da pa se zapeljat čez kakšen pločnik, kar z R1 ne moreš vedno. Kar se tiče opreme mislim, da je prav načelo korkl dnarja tolko muske. Zakaj bi nekomu vsiljeval neko opremo, če pa jo noče.
    LP

  27. Ena okrog teže: Varadero, na primer, je kar težak motor, pa je med vožnjo zelo zelo neutrujajoč, udoben, stabilen – ne verjamem, da bi z enim pol lažjim EXC-jem lahko naredil 1.195 km v šusu. Druga plat velike teže pa je premikanje na mestu, ampak zaradi tega nisi utrujen na dolgi rok – kvečjemu se pulz dvigne za pol minutke, ko moraš motor premaknit rikverc iz garaže.

  28. Blazno veliko govora o impozantnosti, o mehkih amortizerjih, o šipi kjer lahko prižgeš cigareto, šlatanju za kolena ….. jaz sem si za take stvari nabavil kabrioleta. Je full boljš od GS ja na tem področju. Resno: GS je dober motor, a zame ima stvari, ki jih ne cenim. Moj kolega motorist pa zelo. Zato ima on nemca, jaz pa italjana. Se skupaj voziva in glej, me še nikoli ni prišlepal domov – saj temu je GS namenjen mar ne? 🙂 Motor je stvar okusa in je škoda besed.

  29. Morem rečt da sem tudi sam probu tega GS…Vam povem da tako trese za znoret,ko daš gas mu ta box motor da neko bočno komponento pospeška in motor kr vleče v desno stran…Sam motor mi je napoto pri nogah pa povrhu je še vroče za znoret…Tako da če se dolgo voziš počasi se segraje kot da si na žerjavci…Pa tale ni bil iz trgovine ko sem ga vozu in mi je lastnik povedu da skoz iz njega kaplja olje…Tako da če se pripelješ pred ošterijo je treba kelnerci rečt da naj prinese posodo za olje…ki kaplja od njega…Ma vse sem bil masten ponogah….Katastrofa za ta denar….Japonček je zakon delavček!!!

  30. Zanimivi komentarji in nepotrebno razlivanje žolča.Ni in ne bo motorja,ki bi bil narejen za vsak okus in vsako denarnico,pa tudi tehnološko dovršenega in popolnega ne.Toliko kot je nas moto frikov, toliko je izkušenj in okusov in je brezpredmetno nekaj kritizirat in pretirano hvalisat.Če bo kdaj možnost se povzpet do GS ali SUPER TENEREJA super, drugače ostajam trdno v sedežu svojega W-stroma.Vsem srečno do konca sezone in l.p.Joma!

  31. ,.,.,BMW,.,.ne vem prevec jih je ,.,.,imam yamaho super tenere lani sem jo kupu 70 tisoc sem prevozu poceni vzdrzevanje ,.,.,vsak pac svoje hvali ,.,.jaz bi rekel premalu muzike za tak gnar ,.,.,bmw ne vem se ,.,.se bom se vozu z yamaho tam do enih 200sto tisoc ,.,.pol bomo pa vidli,.,.,.,

  32. No BORISHONDA v enem letu si prevozil 70000, svaka ti čast usnjeno rit imaš ni kaj. 🙂
    Drgač pa kot lastnik GS bom reku takole še enkrat in dokončno. Se ga naveličam ja res je, pa mi je že dolgčasn…pa so mi drugi motorji všeč…pa bi menju…pol se pa tri dni vozim z yamaho in me mine da bi karkoli menjal…..