10.7 C
četrtek, 28. marca 2024

Naključni potopisi

Italija – »Za nosom in pred ritjo«

Ko sta se dekleti vrnili, smo imeli motorje že skoraj privezane in kmalu za tem dobili klic z ukradenega telefona.

Toskana v dveh dneh in pol

Temu potopisu bi lahko dal naslov tudi "ne-enotedenska ne-Sardinija". Prvotni plan, ki mi je okrog dveh zjutraj v noči iz nedelje na ponedeljek šinil v glavo, ko sem prebiral forumsko kategorijo o potovanjih, je bil namreč obisk Sardinije.

Na saharskem rallyju El Chott 2003

Sedim na vrhu male vzpetinice in zrem v luno, ki počasi bledi v prvih žarkih jutranje zarje. Pod menoj se, počasi prebuja velika karavana dirkalnih konjev na dveh, treh, štirih, celo šestih kolesih in v hladu, ki me obdaja ni niti najmanjše slutnje po vročem soncu, ki bo že čez nekaj ur grel saharski pesek.

Po Švici – deželi presežkov – pa pod vrh Mont Blanca in v italijansko mesto, ki je zaslovelo s «Fičkom«

Že ko sva načrtovala letošnje motoristično potovanje po Švici, sva vedela, v kakšno državo greva, da slovi po urejenosti, redu, delavnosti, in ker je...

Gardsko Jezero

Lepi razgledi in pogledi na vršace Dolomitov, nekaj odsekov cest je bilo tudi slabih, lepi in zanimivi prelazi, lepe in že vroče doline.

POT V OSRČJE ZAHODNE EVROPE, kjer se je pisala usoda Evrope in se še …

Tokrat sva se odločila za vožnjo po  Z Nemčiji,  Belgiji, Luksemburgu, do Bodenskega jezera v Švici in Innsbrucka, kjer se je najin potovalni dopust zaključil, saj naju je po tem čakala samo še vožnja do doma.

Korona Balkan 2021

Covid -19 nam greni življenja, državne meje se zopet zapirajo. Na mejah policija in vojska pregleduje dokumente in PCT potrdila.

Photo shooting day – dan streljanja fotografij (gugl prevedu)

A kdo pozna unga fanta, ki je slikal včeraj na ridah?

Honda GoldWing skozi čas

Na svetu je le peščica motorjev, ki bi vzbudili pozornost pri vsakem človeku, pa čeprav ga motorizem sploh ne zanima. V prvem delu članka "Vozili smo" predstavljamo 30-letno zgodovino brezkompromisnega ultrapotovalnika...

Moto Guzzi Stelvio

Vstop v razred maksi enduro si je pridobil tudi Guzzijev Stelvio. Okusili smo. Izkazal se je za zelo potovalni motocikel.

Veliki test Velikih endur

Primerjali smo velike potovalnike: Tigra, R1150GS-a, CapoNorda, Navigatorja in Varadera.

Vozimo: Yamaha XJ6 / Diversion

Te dni okušamo oba najnovejša simpatičnega šestotaka iz Yamahine ponudbe srednje težkega razreda.

Test: Triumph Tiger 800

Tiger 800 je lahkoten, prijeten in nezahteven kos motocikla, ki zna biti tudi zelo hiter.